2007-12-28
 11:42:37

den eviga väntan

Jaha och nu då? Sitter här och förbereder mig för en uttröttande dag på jobbet.. ska ju inte ens gå med mitt eget skift. Jag AVSKYR förmiddagar och nu hittade jag någon som ville byta i alla fall nu i helgen.. Tacka gudarna!

En man och en kvinna ligger i sängen, kvinnan läser en bok och mannen ligger och funderar.
- Jag har lite ont i huvudet, säger mannen. Har du ont i huvudet
Kvinnan svarar halvt omedveten,
- Nej.
Mannen funderar och utbrister
- Jag har lite ont i magen också, har inte du det?
Kvinnan vänder sig mot honom och svarar
- Nej det har jag inte
- Och rosslig i halsen börjar jag bli, har du också ont? frågar mannen
Kvinnan vänder sig mot honom igen och säger
- Nej jag har inte ont någonstans och inte mår jag dåligt.
- YEEES!!! skriker mannen. NU BLIR DE KNULLA!!!


Lite humor innan jobbet skadar inte.... *ler*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!