2007-12-29
 12:45:58

En eftermiddag klar två kvar....

Sen är det ledigt i alla fall en dag på nyår... Ska handla och laga mat och fira in det nya året med älsklingen när han slutat jobba. Sen är det bara att gå och lägga sig och dra sig iväg och jobba eftermiddag igen. Men snart, snart, snart är det natt igen och sen är det 5 härliga lediga dagar och när jag drar mig till jobbet igen nästa gång borde jag få veta om jag har jobb efter 1 mars.

Ni förstår det är så att jag går på en visstidsanställning... JIPPIE... eller inte. Och den går ut den sista februari vilket gör att anna då kan vara totalt arbetslös, IGEN, och få gå hemma och dra. Eller så har jag fastnat på Orica och får försöka avancera där efter ett tag... just nu känns det som vilket som funkar. Visst mer pengar med ett jobb men jag vet inte om orica är det ställe jag vill arbeta på resten av livet... men man kanske ska ha ett jobb medan man funderar på vad man vill göra....

Och sen så var det ju det där med barn... De kostar pengar och vill vi skaffa barn så antar jag att det är ganska nödvändigt att jag har ett jobb... Fan mycket blev för jobbet nu.. Får ta och hoppas på ett positivt besked från Gunilla.. Fast en del av mig tvivlar på det.. Jag har gjort mig lite ovän med henne genom att.. hmm.. ja jag tror det var att jag existerade och sa vad jag tyckte och tänkte vilket inte alltis är så uppskattat.. *ler* men men shit happens... jag är jag och kan inte vara någon annan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!