2007-12-29
 22:38:50

Jag kan inte förlika mig med tanken...

.. på att lämna detta ställe och flytta till stan...

Det är så tänkt att vi ska flytta till stan för att allting ska bli enklare när vi skaffar barn och det var jag som satte igång hela karusellen eftersom jag tyckte det skulle vara smidigare... men nu börjar jag få ågren...

Ville inte gärna lämna detta perfekta ställe.. sjöutsikt och sjön precis bredvid vilket är perfekt på sommaren.. en egen liten tomt som jag har alla slags ideer för.. Det var ju här vi skulle gifta oss, och bygga hundgård til snuttan. Vi bestämde oss för att ta bort den underbara rosenhäcken för att kommande barn inte skulle skada sig på den, alltså det känns så fel att lämna allt detta som jag så innerligt älskar!

Men sen å andra sidan.. det är tre mil till alla barnvakter och närmaste sjukhus, Det är 1,5 mil bara för att ta sig till affären. Om ungarna ska till kompisar så måste man skjutsa dem fram och tillbaka. Det är mycket kvar att göra för att detta hus ska fungera att ha småbarn i... Det måste kanske till och med byggas ut....

Vad ska jag göra? Vilket är värt att satsa på?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!