2008-04-13
 00:31:55

Födelsedagsbarn och tv-spel

En mysig hemmadag med lite arbete och mycket ROLIGT!

Anrthor kom hit och vi firade hans födelsedag... Gjorde en jättefin tårta med en massa gottgott på... men kan ge alla ett tips... Lägger man maräng i tårtan så bör den ej stå färdig i kylen i ett par timmar.. hela marängen smälta och inte mysigt knaster längre när man åt den.... Men god var den ändå.... =)

Sofie kom hit och jag var riktigt nyttig.. planterade om alla blommor och klippte ner pelargonen.... tog även sticklingar på den eftersom jag gett bort mer än hälten av mina växter till Sofie och inte har speciellt många kvar...

Mycket TV-spel hann vi med också.. Är så fast i Dragons Quest.. Sofie spelar och jag hjälper till...

Sedan fick jag även Arnthor att skaffa sig en blogg.. dags nu så vi får in lite mer folk i bloggandet... =) Han blogg hittar ni HÄR

Nej nu ska jag ta och avsluta dagen med att läsa lite bloggar och några kapitel Harry Potter... POTTER RULES!


Islänningen Arnthor

Mohhhhahahahahahahhaha

Det fanns en under menning med alla mina kommentar att du skulle göra reklam för mig ahhahahahahahahaha

ÖÖöö vänta nu.. tror jag vaknade på fel sida sängen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!