2008-04-08
 01:10:59

Nu har det börjat

Finalen i Elitserien har startat och första matchen gick åt h*lvete.. Men men.. det är bara o bryt ihop o kom igen! Jag har bestämt mig för att detta är HV's år och jag hoppas och hoppas på att de ska ta det!

Även min marsch på sena pass har börjat.. den började idag och slutar sista maj... har bara två förmiddagar och jag har aldrig varit lyckligare! Slippa tidiga morgonar... Inte behöva tvinga mig i sängs på kvällen för att få de obligatoriska 8 timmarnas sömn.. utan livet leker! =)

Snart igenom första Harry Potter boken på engelska och får chansen att börja på nästa.. Har börjat på den första ett antal gånger men har alltis lyckats få någonting annat att göra så har den glömts bort och sedan dröjer det så länge innan jag får ro att slå mig ned igen att jag får börja om från början. Men nu är jag såpass långt in i boken att jag inte kan släppa den och då är Anna fast. Alla som känner mig vet at om jag väl fastnar i något så är det kört.

Ska slå ett slag för Harry Potter på engelska. För mig är det det enda sättet man kan läsa om Potter. Böckerna förlorar en grynt stor del av sin charm i översättningen att om man villl läsa om Potter så MÅSTE det göras på engelska.


My!

För det första Anna.
Linköping tar hem sm guldet!

och för det andra, hur i helvete kan du Läsa harry potter på engelska?!?!?!



PUBLICERAT: 2008-04-10, 00:56:57 | URL: http://mysi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!