2008-08-03
 14:22:58

Jag vill ha mer!

Fredagen på Putte i parken var värd alla 700 kronor jag lade ut på biljetten! Och det var Lillasyster som gjorde hela festivalen, hur kass tid de än fick! nu tog väl spelningen slut lite för fort om jag får säga mitt! Jag hade gärna lyssnat resten av kvällen också men, men. Jag fick njuta av ytterligare en blick när de våldgästade Hardcore Superstars spelning vilket gjorde mig OTROLIGT lycklig!!



NJUT!!  Lillasyster


 

Om inte det räcker så kanske en liten video kan stoppa suget för någon sekund:



Lillasyster - Berätta det för Lina



Mer bilder och info om tiden på Putte i Parken kommer senare...


Mysan!

såg du inte håkan kvinna?!?!



PUBLICERAT: 2008-08-07, 15:36:07 | URL: http://mysi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!