2008-02-07
 15:50:19

Dagen börjar

Nu har anna jobbat natt och därför vaknade hon nyss... Ja jag talar om mig själv i tredje preson men det får ni stå ut med.

Har ringt en person ang huset och mailat en. Känns bra att det händer något men det vore skönt med ett bud också.

Var inne och läste på Marres blogg  och hon har gjort en kopiering av min presentation fast i ett nedkortat format.

Detta skrev honom mig. Ni får väl säga vad ni tycke rom beskrivningen..

Anna: Sticker ut i mängen, vågar säga högt och tydligt sina åsikter vad gäller... ja, allt. Hon är riktigt frän, hon har köpt ett dockhus hon ska flytta till snart.

Känns bra. Jag uppdaterar senare idag med en presentation. Är alldeles för nyvaken för det just nu...


Soffie

Klockren beskrivning av dig :)



PUBLICERAT: 2008-02-07, 22:09:01 | URL: http://soffiesliv.blogg.se
my

och du säger att jag är dålig på att uppdatera! hahaha.



PUBLICERAT: 2008-02-13, 17:02:14 | URL: http://mysi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!