2008-02-04
 11:55:10

Kan de inte bestämma sig?

Nu är jag trött på människor som int ekan bestämma sig. Hur många är det inte som ringt och bokat visning och sedan dagen innan ringt och avbokat. Det tycker jag är dålig stil. Man bokar inte en visning om man itne är intresserad av att komma och titta. Sunt förnuft tycker jag det kallas... Eller?

Nu är det äntligen slut på förmiddagar för denna vecka och inte en till förmiddagshelg innan jag slutar! JIPPIE!!
nu vankas eftermiddag vilket är gött för nu går sambon och jag lika igen så vi faktiskt får träffas någonting...

Jaha och vidare dags för nästa presentation.. vem har vi kvar? Vi tar Emma.. våran tidigare riktiga guldlock som nu har förnyat sig och klippt av sig håret! riktigt snyggt tycker jag. Hon är en sån tjej som ser snällast ut i världen. Hon ser ut som hon aldrig gjort en fluga förnär. Därför tycker jag fortfarande att det är lika kul när det ploppar ut ord som Bitch! eller håll käften! ur munnen på henne. Nu jobbar hon 40/60 hos oss och ett annat ställe.. Där får hon sy och här  monterar hon sprängkapslar... lite skillnad om man säger så.. Nej men vår emma är go och hon kan allt ryta bara hon vill.. =)


emmsan;)

hehe tycker din bild av lilla guldlock var skojj som f##n hehe!bitch;)


marre

HAHA!!



PUBLICERAT: 2008-02-06, 15:32:05 | URL: http://maaarre.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!