2008-02-05
 12:25:51

Lite ny musik och ytterligare jobb

Äntligen får jag utöka musiksamligen. Skönt eftersom jag har lyssnat mig trött på det mesta jag har hemma. Tur man har Marre som kan vidga vyerna lite för en.. =)

Sen ska man väl jobba lite också. Synd att man faktiskt måste göra något där borta för att få pengar. Skulle lätt kunna tänka mig att bara sitta där och få den lönen vi har nu...

Nästa man till hängning ska nog bli.... J-O.. Min otroligt älskade maskinställare. Han kan allt enligt mig i alla fall, och är därför till stor hjälp. Verkar även trivas med att förklara vad han gör vilket gör det lättare för mig eftersom jag är så otroligt nyfiken. Skulle vara kul att själv vara maskinställare men har inte riktigt utbildningen så därför får jag kika över deras axlar istället.  Han är även väldigt retsam och kan lyckas med att jävlas långt innan man själv hinner fatta det. Och jag som alltid brukar vara med när det gäler att jävlas.. Ja det är en kul typ.. och det är tur att man har just våra maskinställare och inte de andra skiftens.... *puh*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!