2008-01-27
 05:18:01

56 minuter kvar

Sen är det dags för hemgång...

Huset är besiktat och i morgon.. läs måndag.. så ska vi till banken och sedan är förhoppningsvis huset i degerfors vårat... =) de accepterade vårat bud på 270 och det tar vi det för.. nu ska vi bara se till att få vårat hus sålt också.. men det ska nog gå bra!

På måndag vankas det även arbetsintervju... Uniflex för transcom... Det är ett jobb...  och faktiskt ett jobb jag längtar till.. i och för sig är ju klockan fem så det kan vara jag som yrar men det ska bli skönt att rå sig själv... att få bra feedback om man gör någonting bra och skit om man gör något dåligt.. inte få skit om bordskamraten gör någonting dåligt...  Det är bara det jag gör som jag behöver bry mig om.. känns gött...

Kommer sakna alla fräna människor här nere iofs... Ska kanske ta och presentera dem... Om jag tar en per inlägg så har jag nog hunnit med alla innan jag får sluta...

Självklart måste man ju börja med lilla my... den lilla hoppjerkan vars mun aldrig är stilla.. Man skulle kunna tro att det är hon som är släkt med Heidi.. men iofs man vet ju aldrig. Nej men det är en rolig tjej som jag tror ibland talar innan hon tänker men det är ju liksom charmen med henne... glöm inte nu my.. man ska inte sova i de trådarna... =)  I kiiiiill u!  ACHMED!   my hittar ni här...

Nej nu vart det problem.. jag skulle ju skriva någonting jättesmart om henne men så börjar hon babbla bredvid mig vilket gjorde att då försvann allt vad jag tänkte på... jag ska nog ta och chocka henne men att ta på mig någon färg imorogn... eller kanske en brun tröja.. vad säger du mysan?


my

hahaha, du har så rätt så ;D och precis glöm inte att klockan va fem på morgonen, inte konstigt att jag talar först o tänker sen, det lixom kopplar inte! =) men annapanna jag är inte där inatt, men jag ska nog allt hålla mig uppdaterad genom att läsa din blogg, och slänga dit ett par komentarer, så ni kommer inte att få en lugn stund ;) ni kan ju alltid titta på achmed och tänka på mig =) haha... men på fredag är jag tillbaka igen! se yooou!I Kiiill YOU!



PUBLICERAT: 2008-01-27, 16:27:31 | URL: http://mysi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!