2008-02-01
 00:33:18

Barn och husköp

Så var badrummet planerat.. Var nere till Europe kakel och klinker idag och tog offert på badrummet som vi vill ha det. Får väla se vad som händer och hur dyrt det kan bli.

Barn börjar komma mer och mer in i planeringen och nu har vi iaf en fungerande tidsplan. Får bara hoppas att allt går i lås.

Kontraktet på nya huset är som sagt påskrivet och klart och nu väntar vi bara på nedräkningen, till 29 februari då övertagandet som senast sker.

Vidare i beskrivningen, vem ska hängas ut idag då? ska det bli marre tro? Ja våran marika får det bli. En av de få nere på nonel som står ut lite från mängden, hon är lite mer lik en annan än de andra där nere. Hon gillar som jag att handla på shock och blue fox t.ex. Och att gå ut och festa iklädd en skolflickeuniform är inget ovanligt vilket en del där nere hellre skulle dö än synas i utom på halloween. Ja jag talar om dej mysii... =) Skönt att hitta någon lite mer jämlik på "hemmaplan" och nej marre... achmed leder... inte peanut... eller hur var det? *ler*


marre

GO PEANUT


my!

hahaha ;D precis, skolflickeuniform, är inte riktigt min grej. men som sagt på maskerad och haloween! då kanske det kan gå. men jag skulle nog hellre klä ut mig till achmed faktiskt! för han är bäst ;) haha



PUBLICERAT: 2008-02-01, 14:56:52 | URL: http://mysi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!