2008-01-23
 12:35:28

Livet leker... med mig?

Njae... ska väla vara positiv... Väntar fortfarande svar från mäklaren... Kan han inte ringa snart... vill veta hur det går med huset..

Har fullbokat nästa vecka. Måndag ska vi lämna in bilen och jag ska på arbetsintervju... ja jag vet Transcom men det är bättre än inget nu när ag inte har något jobb kvar på Orica...

Tisdag ska vi till tandläkaren... *isch* me hate dentists... men det är väl dags att gå dit också antar jag.. sen ska vi vidare och laga daniels mormors bil.... wow va roligt...

Onsdag ska jag på massage... äntligen.... har längtat länge nu... finns inge göttare..

Och slutligen torsdag är det dags för en visning på vårat hus.. Ska bli roligt och se vad folk tycker.. hoppas även på ett riktigt bra bud...

Resten av veckan vigs åt arbete.. självklart... förmiddag hela helgen.. hatobjektet men man får väl stå ut... är ju sista innan jag slutar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!