2008-01-29
 23:58:43

prylmani? ja visst

Okej så våran gamla kära PS2-dosa gav idag efter lång tjänst upp... fullt förståeligt för alla dem som sett hur den sett ut det senaste halvåret... Och självklart måste det inhandlas en ny... Hur ska man annars överleva alla lediga dagar...
Vi tar oss ned till ABC-data i stan och letar med stor sorg efter en ny trotjänare och vad ser jag om inte denna underbara skapelse...



image5


Daniel vägrade självklart.. ja det räcker ju med att kolla på färgen, och ja.. jag vet, jag gillar egentligen inte rosa men den är ju så söt.... Så det hela slutade med att det blev två handkontroller.... Me like!

Nu ska vi se.. Jag skulle ju fortsätta att berätta om människorna på jobbet...

Dagens historia får bli om ....... *trumvirvel*........ Robert... våran tysk

Robert våran alldeles egna Günther-maskinställare.... The german people är ju båda relativt nya men robert är en filur.. Han kläckte härom dagen en alldeles underbar kommentar när våran förra maskinställare kom til jobbet och hälsade på... - How come everyone who gets out of this place always smiles? Look at the difference between Anders before and Anders now... Isnt that konstigt? Jag kollade lite på Anders och blev tvungen att hålla med varpå ett gapflabb flyger ut ur munnen på mig och robert är inte sen att hålla med.. Robert full är också en annan historia men bara det faktum att han i taxin hem från alex till heidi utbrister - I will fuck heidi när både carmen och heidis man var med i bilen....... hmmm.... =)

Måste bara få tillägga att för någon månad sedan så vaknade jag upp kallsvettig i sängen här hemma efter en mardröm.... jag hade varit otrogen med tysken..... *ryyyys*



 


Soffie

åhhhh, den e så fiiiiin, Vill nu. Vill vill vill. bara känna liiite på den, ååhhh, kan de inte bli fredag snart :-P



PUBLICERAT: 2008-01-30, 01:11:40 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!