2008-01-11
 11:48:48

snart arbetslös och vrålförkyld

Livet kan ju inte blir bättre. Nu fick vi reda på i onsdags vilka som åker på slakt om inget drastiskt händer.Självklart moi. Jag har ju varit sjuk och det får ju bara inte hända när man jobbar där jag jobbar. Så nu är det bara att börja söka jobb.. Har sökt jobb på transcom och som administrativ assistent i Örebro. Får väl se vad man kan hitta att söka idag. Funderar på att försöka söka ett jobb per dag framöver. Någonting måste man väl kunna hitta.

Sen slog daniels flunsa ut mig här i förrgår kväll. Jag har blivit sängliggandes och hostar som en galning. Men men, som jag alltid säger, shit happens. det är bara och bita ihop och komma igen.

Nu ringde dem från good life och ville "sälja fast inte sälja" rosenrot och aloe vera. Man vet ju rätt direkt att de går efter ett manuskript då en annan person ringde mig igår och sa EXAKT samma saker som hon.. *suck*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!