2008-07-22
 01:25:47

Tidsfördriv och hobby?

Söndagen blev anna förvandlad. En del husmor, en del nagelterapeut och en del sportfantast gav en rätt bra blandning. Anna lyckades laga söndagsstek, fixa naglarna och kolla på Formel 1 och lyckades rätt bra med allt om jag får säga det själv!

Söndagssteken åts frivilligt både av fästmannen och den besökande Soffie, nagelfixandet fick glada reaktioner från Soffie och Formel1 gick väl kanske inte som jag ville att det skulle gå men kul som fan o kolla på i alla fall

Ska passa på och läga in lite bilder på naglarna som skapades, har funderingar på och fixa lite naglar hemma åt folk men behöver träna upp mig en del först. Tur jag har Soffie som ställer upp på det mesta jag hittar på. Hon satt där glatt och hjälpte mig med lite ideér och stod ut med de delar som inte gick som jag kanske tänkt och gladdes åt det som gick bättre än förväntat. Sen fick hon ju faktiskt middag också så hon borde ju inte klaga alltför mycket.. *ler*



Så här blev Soffies naglar och mina egna såg ut såhär..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!