2008-03-04
 12:30:44

Björn is the man!

Sitter och surfar runt lite i väntan på nästa pass på jobbet och hittade denna artikel på aftonbladet...

Varför, varför, varför?  Björn är den (enligt mig i alla fall) bästa komikern i dagsläget och han är ju det som fått mig att vilja ens titta lite på melodifestivalen, och nu ska han inte vara med? Vaddå kort om tid.. de får väl skaffa tid! Luuk har inte en suck att göra programmet lika roligt som Björn kan..

Så då var det bestämt.. Jag bojkottar Andra chansen! Kan ändå läsa i alla tidningar om vilka som gick vidare och mer intresserad än så är jag inte. Får väl bara hoppas att SVT tar sitt förnuft till fånga och tar tillbaka Björn lagom till finalen. Annars vet jag en som blir besviken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!