2008-03-24
 23:20:01

Måste dela med mig lite...

Min älskade och jag är lika smöriga som er andra så vi har allt en låt som enligt mig är våran. Letade förtvivlat på youtube för att försöka hitta en ordentlig video på den men hittade inte mycket mer än hemgjorde tama covers...

Men hittade däremot någonting jag varit ute efter på papper men nu kan jag ju ha det i ett filmklipp samtidigt som låten spelas för mig.

Ja, du gissade rätt. Jag var ute efter någonting så enkelt som texten till låten. Har inte orkat leta tidigare, så när jag nu letaqde videos och hittade texten rullandes samtidigt med låten så blir det alldeles utmärkt då jag ändå skulle ha tappat bort pappret.... =)

Här kommer våran låt...




Sonata Arctica - Shy


Annzil

Tur det är bästa låten någonsin ni valt då.. ;)


Rebecca

Svar:nja fattar heller inget. Har bara tur som har en syster som fattar =).



PUBLICERAT: 2008-03-25, 19:13:43 | URL: http://becccis.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!