2008-05-11
 21:00:50

jobb 13 av 14 dagar framöver

Så ser framtiden ut för Anna. Men däremot blir de gött efter det. Semester i 2 hela veckor! Kommer inte ihåg senast jag hade så lång semester.. Gött de!

Blir mycke o göra men skönt att inte behöva tänka på jobbet på två hela veckor...

Denna helg har gått alldeles för fort tyvärr. Lördagen bestod av färgning av bror mins hår och sedan vidare tills tugan för grillkväll med familjen. Gött som fan med grillat! Sedan valde jag o va kvar över natten eftersom gubben ändå skulle jobba natt. Kollade lite hockey, åkte moped och fiskade med lillebror.

Idag hjälpte jag mor med fönstren och sedan hem och städning stod på schemat. Även lite matlagning då jag behöver mat även jag och lite matlåda till jobbet imorgon.

På tal om jobbet. Just nu skulle det inte kunna gå bättre tror jag.. Arnthor är tebax, jag har fått börja på fakturagruppen, semester i två veckor nalkas och jag trivs helt enkelt som fisken i vattnet.

Imorgon blir de jobb och sedan lite tjejsnack med Tharanee, det var längesen. Sen är det hem och jobba lite hemma. men nu är det allt dags för en cigg.. go natt på er alla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!