2009-04-17
 21:47:07

Äntligen fredag!

Fredag innebär två dagars ledighet för det mesta.. Nu också självklart men morgondagen ska bestå av att köra lass med skräp till tippen, hämta soffa, hämta hundgård och allmänt slita ut sig. Så jag hoppades på en lugn hemmadag på söndagen men icke.. då ska vi på kalas istället..

Men men vila kan man göra när man blir gammal, får hoppas att den eventuella övertiden nästa helg uteblir så man kan vila upp sig.. *ler*



Kom på nu at tjag lovat någon att lägg aupp bild på min utspökning på möhippan... så här kommer en... behöver jag berätta hur mycket jag AVSKYR rosa????? Minns dessvärre inte vem som ville se men här finns den för alla.. =)


Tezz

haha, ja du va sååå snygg så med din utstyrsel... =)))



PUBLICERAT: 2009-04-18, 18:06:41 | URL: http://tezzilezzi.blogg.se/
Soffie

hahahahahaaaaaa..... du e ju så sööööö ö ö t!



PUBLICERAT: 2009-04-20, 20:35:13 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Therése

tack så mycket för din kommentar om bildspelen. Jag har faktiskt funderat på hur jag kan få det så att man kan bläddra själv, men tills jag kommit underfund med hur så får jag nog råda dig till att pausa om det går för snabbt ;)



Tjusig utstyrsel förresten, ni såg ut att ha en riktigt rolig kväll iallafall :P



PUBLICERAT: 2009-04-22, 23:30:27 | URL: http://naildesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!