2009-04-26
 21:53:59

En ny tant skapad

Nu har äntligen Soffie tagit det officiella steget in i tantlivet! 25 år och snart pensionär!

Vi var där i lördags och festade! världens trevligaste kväll med en massa olika människor.. kvällen för mig slutade på Wickan med DLK's spelning i Karlskoga och det var riktigt trevligt! Fick iofs ringa efter maken min för hämtning redan vid ett för då var anna såpass full att hon hade svårt att stå på benen och det var dags att åka hem...

Somnade som vanligt i bilen på väg hem och när jag väl gick och lade mig så fick tydligen daniel väcka mig för att jag låg och drömde mardröm och sparkade hejvilt omkring mig

Nu ska nog jag ta och gå och lägga mig och sova lite.. ska fixa lite kort imorgon på mina älskade nagellack jag fick hem i veckan... ett antal krackeleringslack och en massa designlack att måla designer med (smal pensel) och ett set med dottingtools... *anna lycklig*

Nu väntar jag bara på paketet med china glaze lacken och mina över och underlack så jag kan börja designa ordentligt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!