2009-04-16
 16:01:50

Vilken CHOCK!!

Jag har inte uppdaterat på nästan två veckor... Fattar inte hur det kunnat hända... *IRONI*

Jag är nog världens sämsta bloggare och kommer nog alltid vara det. Försöker ta tag i det då och då men sedan slinker det bort och det glömms. Det är inte så att jag inte har tid för jag sitter framför datorn varje dag..

Jag är nog bara lat

Har beställt nagellack för ett tag sedan från USA.. Väntar otåligt på att de ska komma. Beställde från två ställen. Så när de kommer vill jag komma igång på riktigt med mina nageldesigner jag ivrigt vill göra. Det blir jag själv och Soffie än så länge i alla fall som får njuta av mina mer och mindre lyckade designer..

Om någon annan skulle vilja testa så kan ni ju höra av er så kanske jag kan se om jag kan fixa något åt er också. Antingen lösnaglar som jag målar på eller om ni orkar ta er hit så på era riktiga.. Men ni kanske borde vänta tills jag fått hem grejerna och gjort några designer så ni vet hur det blir.

Självklart kommer bilder upp på bloggen när jag har fått grejerna


karin

hej. du kan få fixa mina naglar?

jag och rille ska snart flytta igen..

kram karin



PUBLICERAT: 2009-05-11, 14:39:14 | URL: http://bymeredredflowers.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!