2009-08-18
 09:56:25

Mary Kay

När min totala utrensning i kräm och makeup-påsarna blivit klar ska jag se till att inhandla få men bra saker som faktskt kommer att användas. Högst upp på listan kommer en ordentlig rengöring att stå.

Jag har haft Mary Kay's produkter förut och varit otroligt nöjd med dem fastän de brukar kosta en hel del.

Detta är vad jag skulle vilja inhandla denna gång.

"Timewise 3-in-1 Cleanser"



"Timewise Day & Night Solution set"



"Oil-free Eye Makeup Remover"


"Timewise Firming Eye Cream"



"Indulge Soothing Eye Gel"



Är det någon annan som har använt dessa olika produkter som har något att säga om dem?

De kommer väl slå bak mig över tusenlappen sammanlagt tror jag men de är otroligt dryga och fungerar perfekt för mig....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!