2009-06-16
 09:55:13

En ny dag gryr

Sitter på jobbet och surfar lite mellan jobben.. Väntar på att nytt jobb ska komma in och så länge måste man ju fördriva tiden...

Görs bäst med My brute , FL och Torn vilket gör dagen lite roligare.

Är ute i stugan denna vecka och tar det lugnt.. Lite ovan att behöva gå upp tidigare än vanligt för att åka till jobbet men man lär sig väl det med.. Bara 4 dagar denna vecka så det känns helt okej.

Ska måla det sista på krukorna hos Soffie på torsdag så sedan kan jag fotografera dem så ni får se hur de ser ut. Är ju de jag sysslar med i största delen än så länge på vår sy-junta.

Även naglarna ska jag försöka hinna med lite under veckan. Har gjort en del roliga designer men kameran har varit som bortblåst vilket har inneburit att jag inte har kunnat fotograferat dem. Men nu finns kameran i min ägo och fotograferas ska det. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!