2009-06-12
 21:45:48

IDIOT!

Fattar inte hur man kan bete sig som du!

Jag bedriver inte någon jävla lagringsverksamhet. Kan du inte ens vara nog schysst att du hör av dig och visar att du lever vill jag inte ha med dig och göra! Han kanske vill det men inte jag. Du är som luft för mig! Man beter sig inte som du har gjort. Har du tid att höra av dig till brorsan så har du tid att höra av dig till oss..

Ni får göra precis vad ni vill. Men kom ihåg. Jag kommer aldrig dit för er skull utan bara för hans!

--------------------------------------------

Annars lever väl livet bra.. Sitter hemma och pimplar vin och hoppas på ett trevligt rus..

Är på argt humör och det är gött.. Att för en gångs skull vara riktigt arg och inte bry sig om konsekvenserna! Jag får tycka precis vad jag vill och ingen kan säga att jag har fel för det är mina känslor, bara mina. Jag vet att personen i fråga aldrig kommer att läsa detta men det skiter jag faktiskt blanka fan i, jag har äntligen fått uttrycka vad jag känner utan att bli nedpetad och tillrättavisad.

Jag är så trött på att alltid behöva tycka som man ska göra.. Jag vill visa precis vad jag tycker och tänker och jag vill inte att någon ska berätta för mig att jag har fel eller rätt. Detta är vad jag tycker och det är så det är.

Du är ett fegt jävla okänsligt svin.


Soffie

skönt för dej! man måste få ut all ilska ibland! hoppas bara detta inte handlar om nåt som gör dej ledsen sen, för ledsen får hon inte vara min anna, arg- men inte ledsen.:-P kramis



PUBLICERAT: 2009-06-13, 12:02:15 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Evalena

Det var ord och inga visor det men helt rätt ut med det bara det kan vara såååå himla gött det . Hoppas du har det bra annars med din MAN , vad fina ni var på bilderna från bröllopet sjukt bra bilder .

Kram på dig vännen



PUBLICERAT: 2009-06-13, 21:34:46 | URL: http://elkarlsson.blogg.se/
TeZ

Gött mos! ler du låter så som jag skulle säga och utrycka mig ibland men jag håller käft för skulle jag säga PRECIS vad jag känner och trycker då kan folk jag leta åt närmsta träd och säga bye bye till mina älsklingar för då är jag inte så mycket värd längre (har på något sätt aldrig varit av något värde i mina pojkvänners släkingars ögon varför vet jag inte det funkar bara inte) och det på grund av de stunder som min lilla slogan uppfanns "LE BARA LE" (men så ofta funkar inte den men ändå LE släkten är "över gående" man ses i någon timme sen fösvinner de i någon månad/vecka, precis som ett oväder är oxå släckten är övergående. :-) kram TeZ



PUBLICERAT: 2009-06-15, 19:59:23 | URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!