2009-06-28
 10:38:46

Vad har jag gjort?

Jag har några naglar jag har målat som jag ännu inte visat er..



Dessas gjorde jag på mig själv en dag när inspirationen inte direkt flödade. Men de funkade rätt okej. Stenarna satt faktiskt kvar riktigt länge. Det trodde jag inte att de skulle göra.



Detta är en design jag gjorde på min mamma. Har gjort den på mig själv tidigare och när mor ville ha något enkelt fick det bli denna. Det är faktiskt min bror som har kommit på designen. Enkel och stilren och jag gillar den.

Vill ni ha mer inspiration kan jag alltid rekommendera Denna urduktiga tjej.


Skulle ni ha något som ni vill att jag ska måla eller någon design ni vill att jag testar så kan ni ju lämna en kommentar



Läs även andra bloggares åsikter om , ,


Naildesign

Åh va söt du är som länkar och skriver så fint!

Och vilka ursnygga naglar du har gjort! Här är det ju jag som får inspiration istället :D



Som svar på din kommentar i min blogg, så ja, självklart kommer bloggen fortsätta ligga uppe! Ingen chans att jag tar bort den! Ser fram emot att se dina versioner av djurtemat :D



PUBLICERAT: 2009-08-18, 16:13:06 | URL: http://naildesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!