2009-05-07
 15:45:19

Shopping från USA del 1

Jag har inte lyckats få kort på alla saker min shoppinspree involverade men början kommer här i alla fall

6 st krackeleringslack, 1 topplack och två baslack. Allt i ett paket  från Transdesign



Resterande lack och hjälpmedel kommer bilder på så fort jag hunnit ladda om kameran...

Swatches kommer också efterhand..

Mitt paket från Head2toebeauty har jag också fått nu en massa China Glaze lack som jag är överlycklig för!!!


alexandra

hej jag undrar vad är frakt från head2toe och är det säkert att beställa där ifrån skicka gärna svaret till min mejl :)



PUBLICERAT: 2009-10-27, 21:05:16 | URL: http://ahovlund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!