2009-10-27
 21:44:02

Temavecka dag 2

Okej... Nu är det temadag nummer två och jag hade absolut noll i inspiration.... Kyrkogård var dagens bild och det sade mig ingenting... Tror det är för att jag är alldeles för trött och alldeles för mycket att göra här hemma egentligen.. =)

Detta var dagens inspirationsbild



Och detta blev mitt slutresultat....




Om ni vill se någon som gjorde en supermanikyr för denna dag så ska ni kolla in Sara, hon gjorde en ursnygg tolkning!


Till denna använde jag

China Glaze Ridge Filler Base Coat
MAC - $$$$$ Yes
och några oranga stenar

Hoppas på en bättre dag imorgon med en MASSA inspiration


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!