2009-09-04
 20:12:58

Mary Kay-inköpen

Äntligen ska jag se till att få min hy i balans igen. Efter en ordentlig diskussion med mannen och en riktig rensning bland mina krämer och tuber så blev det dags att få börja med min Mary Kay-regim igen.

ÅÅÅÅH vad jag har saknat den. Har väl aldrig varit så ren i hyn som jag är nu. Ska se till att recensera produkterna jag har inhandlat och börjat använda nu men jag vill först se till att använda dem ett tag så jag ser att de fungerar lika bra som de gjorde förra gången jag använde dem.

De produkter jag nu har slagit till på är:

Timewise 3-in-1 Cleanser
Oil-free Eye Makeup Remover
TimeWise Age-Fighting Moisturizer
TimeWise Age-Fighting Eye Cream
Mary Kay Mineral Powder Foundation
Mary Kay Medium Coverage Foundation

Och som de flesta redan vet kostar dessa produkter en massa pengar men det är enligt mig väl värda den summan, eftersom det är så otroligt bra och dryga. Men som sagt en mer utförlig recension kommer när jag använt dem ett tag.


Sara

Min son är med i en bildtävling, kika gärna in och rösta på han :) Alla som röstar på Jonah blir länkade i ett inlägg när tävlingen är avgjord! http://blog.pixiekids.se/2009/09/04/fototavling-basta-barn-sommarbilden/



PUBLICERAT: 2009-09-04, 21:45:11 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!