2009-09-28
 21:17:25

Purity undrar, Fru Vesa svarar

Dagens fråga hos Purity var: Målar du naglarna?

SJÄLVKLART! Jag är så fast i nagelträsket som man bara kan vara. Byter nagellack oftare än jag borde (hälsar mina naglar) och jag lägger nog alltför stor summa pengar på detta intresse.. Men men, har man ett intresse så har man. Mitt favoritlack för tillfället är China glazes Agent Lavender. Ett lavenderlila creme-lack som jag skulle kunna leva på resten av livet tror jag. Jag tröttnar aldrig på det lacket...

Och jag skulle berätta mer för er om det och swatcha alla mina ovisade nagellack om jag bara kunde hitta laddaren till min kamera. *Suck* Jag hatar verkligen att jag och min man är lika slarviga båda två. Jag har ju fortfarande inte visat er min inköp från Transdesign och head2toe som jag gjorde före semestern. Har nu i helgen varit på marken och köpt 6 nya lack till som jag håller på och testar för tillfället, så kameran vore ovärdelig just nu. Men laddaren kommer väl fram förr eller senare...


Kimberly

hej :)

ta chansen för att vinna en biljett till Blog awards 2009 genom att rösta på mig.

http://www.tv4.se/1.1173520?i=76

betyder verkligen jätte mycket för mig, tack för din tid



PUBLICERAT: 2009-09-29, 18:21:01 | URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Therése

håller sååå med om att Agent Lavender är det mest underbara lacket hittills. Det är nog det enda av de lack jag äger som faktiskt har lyckats blivit halvfullt! ;)



Hoppas det är bra med dig annars!

Kram



PUBLICERAT: 2009-11-13, 08:02:18 | URL: http://naildesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!