2010-12-03
 22:22:18

Ett icke-ätbart craving..

Alla vet ju att man som gravid kan få cravings efter vissa saker. Och visst jag är inget undantag... Just nu är det spagetti och stekt falukorv som jag skulle kunna leva på resten av graviditeten.

Men detta inlägg ska inte handla om ett ätbart craving.. Jag har hittat ett sminkcraving som jag vet att jag måste köpa på mig snart om jag ska ha någon chans att få tag i det.

(Bild lånad från Purity)


MACs Lash & Line Kit - Noble Knights som kom ut med A Tartan Tale Kollektionen. Ååh så jag suktar...

Detta kit innehåller:

Pigmentet Teal
Fluidline Blitz & Glitz
Borste 209SE
Mascara Zoomblack

Pris: 420 kr


Jag dreglar varje gång jag tittar in på Kicks hemsida och ser detta kit. Om inte jag kan komma på var jag ska få tag i pengarna så vore det ju kul om någon vänlig själ ville köpa det i julklapp åt mig.. *blink blink*

Pigmentet Teal har jag sett swatcher på och jag älskar den färgen. Jag är ju överförtjust i just tealfärger eftersom jag tycker det är oerhört snyggt ihop med mitt röda hår. Fluidline har jag velat testa sedan jag började med makeup nu och en ny mascara att testa är aldrig fel då det börjar närma sig dags att byta ut den jag har (tack och lov, för den var inte bra) och en MAC-pensel räknar jag bara som ett underbart plus.

Vill ha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!