2010-02-19
 21:32:56

Förbannade amatörpsykologer!

Du är inte bättre än någon annan. Vill jag inte tala med dig så tar jag bort dig. Inte svårare än så. Det betyder inte att jag mår dåligt det betyder bara att jag inte vill ha med dig att göra. När folk börjar ta till hot svarar jag inte bra på det. Det tål jag inte.

Saken kommer inte lösas över natten. Du ber mig att visa folk respekt. Jag visar inte respekt för någon som inte visar respekt för mig. Jag hatar när folk går bakom ryggen på mig och jag hatar ännu mer när folk som inte har ett jävla skit med saken att göra läger sig i och spelar amatörpsykologer. Jag gifte mig med Daniel och inte hans familj. Jag behöver inte tycka om dig och speciellt inte när du beter dig som du just gjorde mot mig.

Jag har sagt allt jag har att säga dig och vill inte ha mer med dig att göra. Du får kalla mig omogen om du vill. Inte mitt problem. Du har ingenting med mig att göra, och så kommer det att förbli. Andra kanske tål att du talar om hur de ska bete sig men inte jag. Du kan inte köra med mig. Det har du ingen rätt till och kommer aldrig att ha heller.

Jag har alltid skött mig själv och kommer alltid göra det. Jag kommer inte att ändra på mig för att vara någon annan till lags. Jag är den jag är och kommer alltid vara det. Duger jag inte som jag är så behöver du inte ha med mig att göra. Det är ingen som tvingar dig. Speciellt inte jag.

LÅT MIG VARA IFRED!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!