2010-02-26
 20:35:16

Låt mig vara!

Jag tycker inte om dig. Jag vill inte inkludera dig i mitt liv. Varför kan du inte låta mig vara i fred?

Jag har förklarat OM och OM igen.. Det är ditt beteende mot mig jag inte accepterar! FATTA!!!!!

Jag måste inte tycka om dig. Jag omger mig med de människor jag trivs med och litar på. Jag varken trivs med dig eller litar på dig. Varför ska vi då umgås. Jag hindrar dig inte från att träffa honom. Vad är felet?

Du tycker ju att jag är omogen och att jag inte beter mig som jag borde. Varför är det då så viktigt att vi umgås? Jag förstår inte


TeZ=)

aj då hårda ord. =)kram



PUBLICERAT: 2010-03-31, 09:53:05 | URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!