2010-10-08
 13:32:41

Önsketänkande?

Jo, men visst Anna.. Ta kort på alla penslarna en och en. Du har ju en kamera. Nemas problemas!

Om det inte vore för att kameran är en gammal skitkamera som inte vill ta bra närbilder som jag vill.. Jag ska ge den ett försök till på penslarna innan jag helt enkelt använder mig av Sigmas egna bilder på penslarna. För de visar ju tydligt hur de ser ut och det och min egna beskrivning och recension är väl det viktigaste.. Inte vem som har tagit bilderna...

Har bestämt att innan lillskiten i magen ploppar ur ska vi ha införskaffat en bättre kamera. Kan inte ha denna gamla skrutt när det kommer att fotas mer och mer. För det har jag lärt mig. Så fort man bli mor och far då fotograferar man ihjäl sina barn. Min storebror led av det och speciellt eftersom far min är fotograf.

Det hela lugnade inte ned sig förrän M ca 6 år är i stugan med bara mamma, mormor och morfar och åskan börjar gå. När det sedan börjar blixtra blir ungen jätteglad och springer till dörren och ropar " Pappa kommej, pappa kommej"... Stackars barn när han sedan upptäckte att det inte alls var pappa utan blixten.. Det var inte lika roligt längre då...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!