2010-10-25
 21:37:51

Temavecka dag 2

Och då var det dags för dag nummer 2 av Temaveckan
Denna dag var ordet SPINDEL
Jag hade en ganska klar bild av vad jag ville göra och tycker att jag lyckades utföra det. Det blev kanske inte så bra som jag hade sett det i mitt huvud men första gången man gör något blir det inte alltid som man har planerat.
Denna gång gjorde jag designen på en lösnagel då jag inte hade orken att pilla med alla naglarna.
Det jag har använt för designen är:
Nubar - Platinum
Svart nailartlack
En lösnagel som jag målat svart och klippt till benen av
gröna stenar att göra kroppen av
Kolla gärna in Saras design


Soffie

Gillart!



PUBLICERAT: 2010-10-27, 21:10:03 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!