2010-10-07
 12:37:43

V 26 (25+3)

Då var vi inne i v 26 då.. Tiden går fort men ändå inser man att det är en bra bit kvar. Men jag har nog aldrig njutit mer av livet än jag gör just nu. Jag må ha ont ibland och må för jävligt andra dagar, men det leder till att vi får vår älskade dotter och för det gör jag nog vad som helst.

Så här ser magen ut för tillfället. Eller ja det var några dagar sedan men så stor skillnad har det inte blivit.



v 26 (25+0)
Klicka på bilden för att se en större version

Vi har handlat det mesta i möbelväg och liknande nu så vi börjar bli "klara". Ska se till att få bild på allt när det börjar komma till rätta, så det kommer komma inlägg framöver.

Har fått hem en hel del grejer i sminkväg också så det har jag börjat fotografera och ska försöka få in lite inlägg om också. Så bloggen kommer igång mer nu.. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!