2011-07-14
 01:06:48

MAC Pigment Teal

Jag trodde aldrig att jag skulle köpa ett pigment i fullsize. Jag menar, vem kommer någonsin att kunna använda upp en hel pigmentburk. Bättre att köpa prover. Men nej då, inte fanns förståndet där när jag gick in på Kicks.se och skulle lägga en order. Klicketiklickklick så låg en hel pigmentburk i varukorgen i färgen Teal. 

När beställningen sedan kom hem låg den där i paketet, alldels perfekt. Mitt underbara pigment Teal. Jag blev totalt förälskad. Det var kärlek vid första ögonkastet och kan man tänka sig något annat?



Jag menar är inte färgen helt underbar? Mumma! 

Att jag sedan hittade Surf USA skuggan som passar alldeles utmärkt ihop med Teal gör ju inte saken sämre. Bara titta här..



Surf USA - Teal Pigment



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!