2011-03-16
 10:23:00

Kicksbesök

Har känt ett tag nu att jag behöver en ny foundation. Jag har Make Up Stores Matt Foundation i färgen Milk och den passar mig jättebra och är underbar när man vill ha en heltäckande foundation. Men själv tycker jag den är lite för täckande för att användas som vardagsunderlag.
Så igår tog jag en sväng förbi Kicks för att spendera mitt presentkort jag fått av min make i julas.
Det som inhandlades var en foundation från Clinique och en primer från Clarins. Denna gång fick jag med en gåva från Clarins, egentligen skulle man köpa två produkter från Clarins, varav en hudvårdande, eller produkter för 750 kr för att få denna, men de hade en hel del över så expediten tyckte att jag kunde få med den även om jag bara köpte primern.
Valet föll tillslut efter provandet av mååånga alldeles för gula foundations på en Clinique Superbalanced Makeup i färgen 27 Alabaster. Denna kostade 285 kr på Kicks i Karlskoga.
Sedan efter rekommendation från Mua:n valde jag att köpa en primer vilket kan hjälpa till med att foundationen inte lägger sig som en mask i ansiktet. Det blev en Clarins Instant Smooth Perfecting Touch. Denna kostade mig 305 kr.
Snäll som Muan var så fick jag ju med en gåva från Clarins. En sminkväska fylld med några av Clarins produkter i resestorlek. Värde ca 700 kr.
Denna gåva innehöll fr.v One-Step Gentle Exfoliating Cleanser, Hydraquench Cream, Wonder Perfect Mascara färg 01 wonder black, Smoothing Body Scrub, och High Definition Body Lift.
Det jag köpte skulle ha kostat mig 590 kr men med presentkortet så betalade jag bara 90 kr kontant och då fick jag produkter för ca 1290 kr.. Känns helt okej faktiskt.. =)
Recensioner kommer när jag har fått testa produkterna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!