2011-05-27
 22:33:02

MACs Fluidline Dipdown




Jag äger en enda eyeliner i dagsläget och det är den första som jag känner att jag framöver kanske kommer att kunna hantera ordentligt. Har provat pennor och flytande tidigare men det har inte fungerat alls för mig. Men denna har hjälpt mig otroligt.

Jag använder den än så länge mest för tightlining då det är det lättaste. Har än inte helt fått in snitsen med att lägga en snygg eyeliner men jag börjar närma mig. Denna är lätt att applicera.

Jag använder Sigmas E65 pensel för att applicera den vid tightliningen. Den penseln kan du köpa HÄR. Har även en MAC 210 men så långt har jag inte kommit i min övning att jag klarar av att lägga eyeliner med den sortens pensel.

Dipdown har en underbar konsistens. Färgen är chokladbrun och enligt mig smickrande på vem som helst. Den flyter ut lätt och är väldigt pigmenterad. Den är jätte-enkel att applicera. Om en annan bara kunde lära sig att vara stadig på handen och måla raka linjer så skulle jag vara ett proffs i ett nafs.

Nu blir jag mer och mer sugen på att köpa mig en svart Fluidline också. Men ska nog vänta tills jag lärt mig lägga en snygg eyeliner.


Inköpsställe: Jag köpte min Fluidline på kicks.se

Pris: 175 kr



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!