2011-05-28
 22:10:14

Sigma E40




Sigma E40 är en lite större fluffig, ultramjuk blendingborste i äkta hår.

Jag använder denna borste varje, och då menar jag varje, gång jag sminkar mig. Jag använder den antingen för att lägga en skir applicering av skugga i globlinjen eller så suddar jag alla appliceringar av skugga för att undvika alltför hårda kanter. Använder den även för att lägga highlighter på kindbenet i dagsläget. Suktar efter en annan borste för att göra det, men denna funkar tills jag köper den jag egentligen vill ha.

Jag är överförtjust i denna borste och det visar sig ju ganska klart då jag använder den varje gång. Det innebär oftast ett ganska högt betyg.

Denna borste köpte jag i ett set från Sigma. Vill du läsa mer om hela kitet kan du göra det HÄR. Borsten går självklart att köpa ensam och mer info om just den borsten finns HÄR.


Inköpsställe: Sigmas hemsida

Pris: $9 (i dagsläget ca 59 kr)


Carola

Hejselisvejs :D



Hur är det med er?

Fy tusan vad det är varmt... har ni det med?

Tack för receptet, ska testa någon dag när det inte redan är så hett ute hahaha även den där tacopajen såg väldigt god ut :P fast majsen får jag nog skippa annars sparkar nog barnen bakut ;)



Ha det gott!

Kramisar från mig...



PUBLICERAT: 2011-06-03, 20:34:28 | URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mylovleykids

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!