2007-12-30
 22:42:47

Gör jag inget annat?

än att vänta? tycker varje gång jag sätter mig ner för att skriva någonting här så väntar jag på någonting annat... denna gång är det min fästman... han skulle träna *duktig daniel* vilket för mig innebär en ungeför 2 timmar längre väntan på honom än vanligt... och vad ska man fördriva tiden med... jo precis.. skriva några rader här...

Jag lutar mer och mer åt att vi ska bli kvar här ute istället för att flytta in till stan... däremot betyder det att vi antingen måste bygga ut eller bygga nytt... huset vi har är inte gjort för en stor familj.. och det är inte gjort för heltidsboende utan som fritidshus. har hittat många fina hus som jag skulle vilja ha men de är nog svindyra.. funderar på att försöka rita en enkel skiss själv på hur man vill ha det... sedan prata med nån arkitekt som kan rita  upp det... men det blir väl dyrt i slutändan de oxå... allt är dyrt...

nu går jag bara och väntar på besked... (på tal om pengar) vill veta om jag har jobb i mars eller inte........

ha.. det avr ju ännu en till väntan.. det är ju det jag säger.. jag bara väntar och väntar och väntar......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!