2008-08-09
 22:55:54

Förbannade barnrumpa!!!

Hur i helvete kan du vara så förbannat dum??!?!?

Tänker du inte på någon annan än dig själv? Du vet hur mycket dina vänner älskar dig och ändå kan du bete dig som du gör. HUR? Trodde du levde för dina vänner men såna här gånger visar du det ju inte direkt.

Hoppas du tar ditt sinne till fånga och vänder om igen och tar ditt straff. För just nu beter du dig som en omogen barnunge utan samvete och det vet väl både du och jag att du egentligen inte är. Eller?

-------------------------

På tal om det.. =)

Kvällen bestod av crepesfest hos svärmor med alla vänner och bekanta.. mycke god mat, trevligt folk och finfin musik.. De fick alla pojkarna att slå sig ned med sina gitarrer vilket gjorde anna överlycklig. Både du och jag vet att jag normalt älskar Daniel VÄLDIGT mycket, men såna här kvällar älskar jag honom över allt annat. Fram med gitarren och anna smälter inom en kvart..

Denna kväll fick de till och med mig o sjunga.. jag och  natha ackompanjerade av johan på gitarr.. vackert vackert... =)

God natt på er alla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!