2008-08-08
 19:16:41

Kris, My ass!

Här ringer de och infar att det är kris och att de MÅSTE ha folk....

Vad händer när man kommer dit? De sitter Avail och bara väntar.. Bra för mig iosf vilket gjorde att övertiden bestod endast av admin vilket I LOVE!

Imorgon är det vanlig jobbdag igen... får väla se om jag blir kvar någon eller några timmar extra. Beror väla på när vi ska iväg på grillkvällen... Och om jag inte hörde fel när jag tjuvlyssnade så ska Daniel ha med gitarren och då måste jag ju se till o va där så jag får höra lite...

Bilderna från PIP kommer lite senare... Så fort jag o soffie lyckas vara online på msn samtidigt så jag kan få bilderna.. =)

Sitter hemma nu och njuter av o vara lite ledig innan jag ska ställa mig och laga mat. Hemmagjord  lasagne blir det idag för att göra pojkarna lyckliga! Och många matlådor brukar det bli så länge man stoppar dem från o stoppa i sig alltför mycket.. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!