2008-12-03
 21:23:36

Det var allt vår bebis!

Envisare än den får man nog leta efter... Har gjort en medicinsk abprt efter mitt missfall eller missed abortion som det hette... men inte räckte det inte...

Vaknade i måndags med störtblödningar som jag tänkte går över till dagen... icke sa nicke... klockan 14 var jag hos gynekologen och klockan 18 låg jag på operationsbordet för en skrapning... Det som skulle ut hade inte kommit ut och därför blev det som det blev..

Och med min tur åker jag på en infektion som innebär övernattning utan Daniel på BB och en veckolång antibiotikakur... jag som verkligen avskyr tabletter.... Men nu är fan blödningen borta iaf.. =)

Nej nu ska Anna sova litte.. Är trött som skråen och ska lyckas fixa allt som fixas skall på jobbet imorgon...

Hoppas ni har det bra där ute i vida världen... God natt och sov gott!


Malin

Jag tycker din blogg är helt kanon! Lägger gärna till dig på bloggkoll om det är okej?



Kramar Malin



PUBLICERAT: 2008-12-14, 16:20:37 | URL: http://moolin.se
soffie

go du e =) men ja, vi e ju som vi e. känslor och vår familj går inte riktigt i samma mening =)

syns i morrn, då ska vi shoppa gärnet, förhoppningsvis. kram



PUBLICERAT: 2008-12-28, 18:58:58 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Anonym

din blogg e jättefin :D gillar textstilen :D

vet du va den heter?:)


Moi!

Eftersom den senaste kommentaren inte hade någon avsändare får jag väl svara här... Typsnittet på bloggen heter Papyrus


Etienne

Hej! va roligt att du gift dig. Grattis! hoppas allt är bra! Vickey som tipsa mig om din blogg.. ska försöka hänga med lite.. =) ta hand om dig! kram Etienne



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!