2009-08-29
 09:51:22

Temaveckan dag 6 - Delfin

Som jag tidigare sa så skulle denna dag ägnas åt Soffie, och det gjorde den. Ni får endast se hennes högra hand för hennes vänstra blev testhanden.. Och testade gjorde vi.

Jag har kommit fram till att jag är bättre på mönstermålning än figurmålning. Jag hade inte bild som mitt favoritämne och det syns när jag försöker. Men ni får hålla till godo. Jag har målat med mitt blåa krackpolish över det blåa på de naglar jag inte gjort någon delfin på bara för att få lite struktur och det blev ganska häftigt faktiskt...



Jag ska faktiskt ta och vara så duktig nu att jag skriver upp på de olika inläggen vilka lack jag har använt så man vet om man skulle känna för att hitta ett av dem själv..

Till denna har jag använt

China Glaze Ridge Filler Base Coat
Stargazer 105
Stargazer 232
Krackpolish 3313-06 Blue
Krackpolish 3313-03 Sealer Coat
China Glaze No Chip Top Coat

Titta gärna in på Naildesign eller Sara och kolla in deras versioner



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!