Gnagande känsla

Jag kan inte släppa den känslan. Känslan att någonting är fel...

Vem hade han tänkt smuggla in? Inte var det mig iaf för det har han inte sagt någonting om.. Och vaddå det var ett tag sedan? När gjorde han det sist och vem var det då? Och varför ska han skryta om det för hans kompis?

Jag vill lita på honom när han säger att han inte är otrogen och aldrig skulle vara det. Men magen säger någonting annat. Magen säger att han inte berättar hela sanningen. 

Jag vill bara skrika rakt ut att jag vet allt! Jag vill veta vad det är han döljer. Det märks så tydligt på hans sätt att hantera saker. Överallt där han haft någon konveration med någon raderas allting snabbare än ögat. Allt för att jag inte ska se. Eftersom vi har öppna telefoner och datorer och inte gömmer någonting så raderar han det istället? Allt som han någonsin gjort raderas så fort det är klart. 

Jag är rädd. Jag är rädd för att konfrontera honom. För tänk om allting är sant? Då måste jag lämna honom och jag vill egentligen inte det. Eller jo, om han är otrogen så vill man väl inte vara ihop med honom men ändå. Han är min make och jag älskar honom. Jag vill inte bli ensam. Jag vill inte vara utan honom. Men jag vägrar dela honom med någon annan.

Sen hon då. Hon som nästan gjorde så att vi inte gifte oss. Jag bad honom hålla sig ifrån henne och han lovade. Men ändå pratade han med henne. Han skrev på Facebook att han inte kunde lägga till henne där för det skulle bli livat här hemma då så hon fick skriva på msn. Jag bad honom blockera henne men det hade han inte gjort. Jag blockerade och tog bort killen som han ville att jag skulle. Varför gjorde inte han detsamma?

Är jag patetisk? Vad ska jag göra... Måste ventilera mig och då är denna blogg perfekt eftersom ingen mer än de jag vill kan läsa den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0