suck

And it sucks
Hade jag inte vänner tidigare? Var jag inte på fester? Eller var det verkligen så att jag bara var på dem för att jag var bihang? Var det de som blev bjudna och jag som fick följa med? Var jag verkligen så patetisk? Jag börjar nästan tro att det var så.
Han blir bjuden på fester, fikan, folk vill umgås med honom. HONOM!
Jag blir bjuden på fikan, folk vill att jag kommer.. Med Ella.
Blir jag bjuden för att folk vill träffa MIG så avbokas det ändå i sista minuten.
Kommer det att ändras eller kommer jag för alltid nu bjudas med någon annan eller bjudas med Ella?  Jag älskar min dotter mer än någonting annat i hela världen men jag skulle vilja bli uppskattad för att jag är jag någon gång också, men börjar tro att det inte är så. Det är ingen som egentligen tycker om mig eller egentligen vill umgås med mig. Och så är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0