2008-02-17
 23:06:39

Dagens värsta.... och bästa

Jag har slutat. Mitt liv på orica är över... Så länge allt går som det ska.  Gjorde min sista dag idag och det var den bästa dagen någonsin. Äntligen är skiten över.. Slippa stå ut med all press och all förnedring och det faktum att man inte längre utövar yttrandefrihet gjorde inte direkt jobbet roligare... "då tycker jag att du ska ta och vara tyst"

De var tyvärr även den värsta dagen någonsin, behöva lämna mitt älskade skift med alla mina vänner. De som nu blivit min "andra familj". Ja jag grät.  vill inte lämna dem. däremot kvittar det ju egentligen, skift 4 finns ju ändå inte... men jag säger som alltid...

SKIFT 4 - Lite bättre än alla andra! Vi har luring, vad har ni?


Hemma går livet vidare. Har intervju på transcom på tisdag och vi får väl se hur det fortlöper efter detta...går allt som det ska så börjar jag utbildningen på onsdag...

Flytten närmar sig. Den 29 februari får vi nycklarna till nya huset och den helgen kommer nog att gå åt till att riva badrummet och förhoppningsvis har vi hittat den firma vi vill ha tills dess så de kan börja med att fixa iordning det så snart som möjligt..

Väntar på att hitta en bra köpare till detta hus men det borde inte bli något problem. Det är många som har hört av sig så nu väntar vi bara och hoppas.. *ler*

Nu kommer snart daniel i alla fall. Han hade ett bra skift idag fram tills slutet... då sket sig allting och det slutade med att de stod och handvevade ugnen.... AOUSCH!! är glad att jag inte har hans jobb... han behövde ingen bastu iaf... han hade svettats ut allt han hade redan trodde han... *ler*

Förresten... får inte glömma presentationen

Heidi! min vapendragare mot alla antirökpersoner. Gött o ha henne där nere. Hon talar mer än någon annan och hon blir lika fort sur över saker som hon blir glad igen. Gött o veta att jag inte är den enda. Skönt att ha någon att vända sig till när man behöver prata om något. min finska temperamentskvinna som vet vad hon vill och hur hon ska komma dit.... NOT! men vi gillar dej iaf...


My!

haha, så lätt kommer du inte undan mig ;)



PUBLICERAT: 2008-02-17, 23:10:33 | URL: http://mysi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!