2008-02-21
 19:51:37

På beställning!

En beskrivning av ........ ANNA......

Och hur fan ska detta gå till?

Jag är en lättirriterad ironisk och ganska elak tjej. Svär sjukt mycket och jag får aldrig limpsaxen att vara tyst. Kan även vara ganska snäll och rätt underbar. Mina vänner och min familj är det bästa som finns och gör någon dem illa så kommer det att gå åt helvete för den personen! Hur vet jag inte men så är det...Nej, jag slåss inte.. Aldrig helt enkelt, men jag kommer tjata ihjäl människan, För jag lämnar aldrig någon utan att få sista ordet. Det är en regel.

Duger detta eller tycker ni att någonting fattas eller är det någonting som inte stämmer? kommentera för fan!


Soffie

Underbart gumman, du lyckades



PUBLICERAT: 2008-02-23, 12:57:38 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!