2008-11-21
 13:25:29

Inte heller denna gång..

Missed abortion konstaterades igår eftermiddag, i 10:e veckan,  på sjukhuset i karlskoga och på söndag ska vi in för att ta bort det...

Tredje gången gillt håller jag på för nu börjar det faktiskt kännas lite orättvist...


Emma Härnqvist

- Oh vännen.. Livet är inte alltid så rättvist..



PUBLICERAT: 2008-11-22, 10:58:37 | URL: http://harnqvist.blogg.se/
TeZ

fyfan! jag nyss fick syn på att du hade skrivet något om bulle i ugnen så tänkte gå in och säga grattis men nu blir det istället fan va tråkit stackare >-=kramar om=-< hoppas spm du på 3e gången gillt ;-) mycke jöka blir det, göööt fniss Här är det dessvärre febrigt som sjutton feber sen i tisdags och sen fredags hög feber ovanför 39 högsta han haft var 40.3 (jobbigt), sover dricker men rör knappt maten som han får... Förhoppnings vis bra/bättre imorgon annars får jag ringa Alvedon hjälper ej så jag ska testa flytande Ipren istället. kram på dig kanske syns någon gång. Så jag får krama om dig och önska grattis för kommande bulle och bröllop!



PUBLICERAT: 2008-11-23, 12:14:22 | URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!