2009-08-18
 07:35:23

Lite uppdatering och förhoppningsvis lite mer inlägg

Det har varit otroligt trögt att få igång något glid i bloggen och att få ordning på lite inlägg. Det har bara inte blivit av. Men nu ska det bättra sig. Ska försöka hänga med i en temavecka hos Naildesign och se om jag kan lyckas få igång bloggen igen..

Temat ska bli djur och det ska väl kunna gå att lösa eller hur?

Har också bestämt mig för att göra en makeup och krämresning i mina påsar där hemma. Har en massa gammalt skräp som aldrig används och jag har inte det jag skulle behöva som t.ex en bra scrub eftersom jag inte får köpa mer "gojs" som karln kallar det eftersom jag har så mycket. Och det förstår jag men det han inte förstår är att det "gojs" jag har är gammalt och kan inte användas. Så därför påbörjas nnu en storrensning.  Önska mig lycka till

En scrub jag är himlans sugen på är Bodyshops "Papaya Body Scrub" Jag har bodybuttret och ÄLSKAR det! Men den lilla godingen är dyr... 215 kr för en burk på 200 ml

Men en tjej kan ju alltid drömma...




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!